صریر

روز نوشته های بنده

صریر

روز نوشته های بنده

محبوب من...

دوشنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ق.ظ

محبوب من چه کنم با روزهای بی سر و پا

چه کنم با روزهای ولگرد در سایه سار کوچه ها

محبوب من به یاد نیشابور نگاه شما میچرخم که هستی ام بی شما مکروه است

محبوب من تنهایی من پیش شما چه میکند.

به حرفهایم نمک میزنم

 

محبوب من تنهایی من پیش شما چه میکند به حرفهایم نمک میزنم

افاقه ندارد حرف تازه میگویم حرفهایم را شیرین میکنم در هر جمله ای دو سه حبه واژه قند میریزم یک قاشق مربا خوری شکر میپاچم. افاقه ندارد.

محبوب من تنهایی من نزد شما چه میکند

محبوب من دل من نیشابور است یادتان هست روز اول در اونجا من بودم و حسین پناهی و حملت جوان اکنون آن دو رفتند به عالم ناز . من هم...

صدای بوق قطار را میشناسم وقتی به آخرین ایستگاه خود میرسد

محبوب من تنهایی من نزد شما چه میکند

محبوب من دراز شبی ست عشق مرا به گروگان گرفته است

عقل با حیا مانع میشود بگویم که در انتظار تو ام

هر چه آید به سرم باز بگویم گذرد وای از این عمر که با او گذرد میگذرد

محبوب من هر چه شعر جانوری دریاییست که روی زمین زندگی میکند و آروزی پرواز به آسمانها را دارد

محبوب من خداوند مژگانتان را بلند تر کند

محبوب من درد فراق از دندان درد هم سخت تر است

دل من نیشابور است.

تنهایی من پیش شما چه میکند...

محبوب من چشمهای شما لانه همه نگاههای عالم است

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی